19 iunie - Ultimele Stiri despre Florentina

duminică, 19 iunie 2011
Momentan, sunt internata la Fundeni, pentru cura de citostatice.
Pe 1 aprilie, am fost operata din nou, operatie ce a suferit diferite complicatii.
Am facut Septicemie, iar acum am probleme cu plamanii (noduli la plamani) si inima (lama de lichid). Voi face, o perioada, citostatice, cate 10 zile pe luna, si tomograf de control, regulat (500 ron) + RMN cap-coloana (1500 ron).
Nu am reusit sa ajung la operatia la care am fost programata, in Turcia (pentru Cyberknife - singura sansa reala de-a scapa de tumoare), mama este bolnava deasemenea (are Tromboflebita).
Starea mea este grava. Va rog, cine ma poate ajuta, cu cat de putin poate, am aprecia mult!

Va multumesc din suflet,

Florentina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu